Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Wolvenberg brengt Peter Sagans 100%-bril op onze fietsmarkt

Vanaf januari 2018 wordt Wolvenberg de nieuwe distributeur van de 100%-brillen in de Benelux. Peter Sagan en Mathieu van der Poel zijn twee van de uithangborden van het merk.

Het Amerikaanse merk, met hoofdzetel in San Diego, kende een fantastisch 2017 met ambassadeur Peter Sagan in de hoofdrol. De Slovaak mocht met het nieuwe Speedtrap model op zijn neus voor de derde keer op rij de Regenboogtrui aantrekken in het Noorse Bergen. Verder is ook cyclocrosser Mathieu Van Der Poel een gezicht van 100%.

Wolvenberg start met de verdeling van de brillen uit het cycling-assortiment. Op een later tijdstip zal het volledige gamma worden toegevoegd aan het portfolio. 100% heeft immers meer te bieden.

Mark Heylen, zaakvoerder van Wolvenberg, is alvast verheugd om 100% aan de merkenportefeuille toe te voegen. “100% is een mooie toevoeging aan ons portfolio. Het is niet alleen één van de hipste merken van dit moment maar ook een perfecte match met het Italiaanse merk Sportful, die terug een partnership aangaan met BORA-hansgrohe en dus ook partner worden van Peter Saga”, aldus Mark Heylen.

Zoals met al zijn merken wil Wolvenberg met 100% een strategie voeren van selectieve distributie met focus op kwaliteit boven kwantiteit. Wolvenberg heeft eveneens de merken Castelli, Sportful, Enervit Sport, Roeckl, Uvex, Alpinestars en SealSkinz in de portefeuille.