Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

#TheWolfpack community van Quick-Step Floors krijgt vorm

Quick-Step Floors Cycling Team wil wielerfans dichter bij de ploeg brengen. Daarom lanceert ze de #TheWolfpack community. Supporters krijgen langs die weg als eerste toegang tot content, voordelige deals en speciale kleding. Het lidmaatschap is geheel gratis.

De ‘Wolfpack’, letterlijk vertaald een roedel wolven, staat voor de manier waarop Quick-Step Floors Cycling Team zich profileert. “Onze ploeg wordt al jaren als ‘Wolfpack’ gezien. We zijn een familie, koersen samen, winnen samen en leven samen. Niemand wordt ooit achter gelaten. De ploeg is sterker dan alle individuelen bij elkaar, dat is de basis van de ploeg”, klinkt het.

Aan het begin van het seizoen liet de formatie al weten dat ze grote plannen heeft als het gaat om #TheWolfpack community. “Voor ons staat #TheWolfpack voor eendracht en een winnaarsmentaliteit. Diezelfde spirit is er ook bij fans. Zij zijn onderdeel van #TheWolfpack. Met dit initiatief willen we de banden aanhalen met de vele duizenden fans wereldwijd die zo belangrijk zijn voor de ploeg”, zegt CEO Patrick Lefevere van Quick-Step Floors Cycling Team.

Fans die lid zijn van de community genieten enkele voordelen. Ze krijgen aanbiedingen rond #TheWolfpack items, mogen content van de ploeg als eerste bekijken en ontvangen tevens uitnodigingen voor speciale evenementen. Gedurende het seizoen komt er ook speciale kleding, die als eerste aan members wordt aangeboden. Er zijn nu al enkele producten verkrijgbaar, zoals het Wolfpack-shirt waarin Alaphilippe, Bob Jungels and Fernando Gaviria al poseerden.



Gerelateerde artikels