Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

RPM Cycling beloont teams met veel volgers

Het jonge Italiaanse kledingmerk RPM Cycling houdt er een moderne manier op na om fietskleding aan de man te brengen. Hoe meer volgers een team heeft op sociale media, hoe hoger de korting die RPM geeft bij teamkleding die besteld wordt.

Het wedstrijdseizoen is ten einde maar de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen worden alweer getroffen. Een beetje team heeft immers elk jaar nieuwe fietskleding nodig en daar komt het een en ander bij kijken. Wie zijn kleding bij RPM Cycling bestelt, kan dubbel voordeel opdoen, aldus de Italianen zelf. Niet alleen geven ze meer korting naarmate het team meer volgers heeft op sociale media, ze maken ook publiciteit via diezelfde media voor alle teams die hun kleding aankopen.

RPM doopte het ‘nieuwe businessmodel’ als: + Volgers – Kosten. Hoe meer volgers, hoe minder kosten. Een team dat tot 1.000 volgers heeft, geniet van maximaal 15% korting. Tussen 1.000 en 5.000 volgers loopt de korting op tot maximaal 20% en vanaf 5.000 volgers gaat de prijs met liefst 30% omlaag.

Voor die lagere prijs krijg je als team ook nog zichtbaarheid terug in de vorm van aandacht op RPM’s website en op hun sociale profielen. Bovendien mag je er zeker van zijn dat alle kleding 100% Made in Italy is, wat gelijk staat aan topkwaliteit en topdesign, aldus de firma zelf.

Geïnteresseerde teams kunnen voor meer info terecht op info@rpm-cycling.com

Gerelateerde artikels