Pieter Rutten, zaakvoerder van BikeKing, legt uit: “We hebben verschillende onderhoudsformules, die je allemaal kan bekijken op onze website. Daarnaast kan je ook herstellingen à la carte bestellen. We zijn nog niet overal actief, maar dat kan je snel uitzoeken door simpelweg je postcode online in te geven. Daar krijg je ook een overzicht van alle prijzen. Je kiest zelf wanneer en waar we je fiets zullen herstellen.”
BikeKing werkt voor honderd procent klanttevredenheid. Is er iets niet in orde, dan kan je meteen bellen en zoekt de hersteldienst samen met jou een oplossing.
Wil je ondersteuning op events? Dat kan. Van begeleide ritten, over technische hulpposten tijdens toertochten tot buitenlandse ritten: alles is mogelijk. Alle herstellingen gebeuren voor je neus, dus je kan nog wat tips en tricks van de pro’s bijleren. Leuk extraatje: de BikeKingbestelwagen heeft een koffiemachine en gratis WiFi aan boord, ideaal dus als je wat langer moet wachten.