Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Scott en Count Me In slaan handen in elkaar

Scott Benelux en event- en marketingbureau Count Me In gaan met elkaar in zee. De fietsdistributeur ondersteunt de evenementen van Count Me In.

“Er zijn heel wat raakvlakken tussen Count Me In en ons”, aldus Pieterjan Van Weyenbergh, sales & marketingmanager bij Scott Benelux. “Ze komen met innovatieve projecten en lanceren unieke events en concepten. Ze zijn de challenger van de bestaande orde. Daar herkennen we ons in. Met Scott zijn we ook baanbrekend en innovatief. De events van Count Me In situeren zich zowel op de weg als op gravel en de mountainbike. Een ideale match dus met aanbod aan sportieve fietsen.”

Vooruitstrevend

“We willen ook afwijken van de klassieke paden”, vertelt Pieterjan. “Met de sponsoring van WorldTourploeg Team DSM bereiken we onze doelgroep op een traditionele manier. Via de samenwerking met Count Me In willen we op een vooruitstrevende manier een unieke en actieve doelgroep bereiken. Qua doelgroep is er ook een grote match met Count Me In: we mikken allebei op vrouwen en mannen, van beginners tot fanatiekeling, en van wegrenner tot graveler of mountainbiker.”

Ambitieus

Ook Wies Jaspers, CEO van Count Me In, is blij met het partnership. “Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor Scott. Mijn eerste wielerwedstrijd reed ik op een Scott. De mensen van Scott Benelux geloofden van dag één in ons en ondersteunen ons op elke mogelijke manier. Onze eventkalender voor 2021 is sterk gevuld met zowel ééndaagse als meerdaagse events, in binnen- en buitenland. We zijn op heel korte tijd razendsnel gegroeid. We zijn Scott erg dankbaar voor hun ondersteuning.”

Gerelateerde artikels